Mistä löytöretkeilijät saivat motiivinsa lähteä tuntemattomaan ja jättää turvallinen elämä taakse? Oliko syynä uteliaisuus ja uuden löytämisen into? Vai kenties seikkailunhalu tai usko siihen, että on olemassa jotakin muuta kuin se, mitä sillä hetkellä näki ja koki. Me olemme kaikki tämän digiajan löytöretkeilijöitä. Tarjolla on uusia mahdollisuuksia innovoida ja kokeilla opetuksen ja oppimisen perinteisten tapojen muuttamista. Nämä opetuksen ja oppimisen löytöretket ovat arvokkaita matkoja sellaisenaan, mutta parhaimmillaan niiden avulla löydetään kokonaan uusia toimintatapoja koulutuksen kentällä. Joskus löytöretket digimaailman soveltamisesta koulutukseen osoittautuvat vesiperiksi, mutta sekin on arvokasta kokemusta ja oppimista.

Nyt haluamme kuulla sinun löytöretkeilystäsi koulutuksen digimaailmassa!

Mitä olet kokeillut ja tehnyt, mikä on onnistunut ja mikä mennyt ehkä vähemmän toivotun mukaisesti. Yhä useammat digiajan koulutuksen tarinat syntyvät yhdessä toisten kanssa. Tule jakamaan tärkeä tarinasi ITK-yhteisön kesken. Odotamme sinua, teitä ja tarinoitanne. Jätä ehdotuksesi Call for Papers -lomakkeella 5.10.-6.11.2017.

 

ITK-konferenssissa on useita eri esitysvaihtoehtoja, joissa voi jakaa niin pienet kuin suuremmatkin kokemukset muiden kanssa. Kaikkiin esitysvaihtoehtoihin jätetyt ehdotukset arvioidaan nimettömänä (blind review). Myös yritykset voivat jättää esitysehdotuksen mutta kaupalliset mainospuheenvuorot eivät kuulu ITK-estradille.

ITK-konferenssi on kävijöidensä luoma tapahtuma. Ohjelma rakentuu suurimmalta osin opettajien, tutkijoiden ja kehittäjien esityksistä. Olit sitten vanha ITK-konkari tai uusi tuttavuus niin innostu ja inspiroidu laatimaan esitysehdotus kevään 2018 konferenssiin!